کود گرین سی

خرید کود گرین سی

کود کود گرین سی یکی از محصولات شرکت گرین گروس ایتالیا می باشد که به رشد گیاه شما کمک می کند . این کود با فرمولاسیون تخصصی خود تمامی جنبه های رشد و تقویت گیاه را دربر می گیرد . هم چنین با توجه به نام شرکت تولید کننده این کود ، از کیفیت آن باید اطمینان داشته باشید .

کود کود گرین سی ترکیبی از مواد آلی بوده که جایگزین مناسبی برای کوکوپیت و پیت ماس در گلخانه ها می باشد . این ترکیب فاقد بو ، عاری از هرگونه بذر علف ، اسپور قارچ ، تخم و لارو حشرات و کاملاً ضد عفونی شده می باشد .

خاصیت کود گرین سی در چیست ؟

این کود یک سوپر جاذب قوی می باشد که می تواند به میزان صد در صد حجم خود آب را جذب نماید و به مرور زمان آب ذخیره شده را در اختیار گیاه قرار دهد .

کود گرین سی می تواند در زمان کم آبی با تولید ماده ضد استرس تحمل گیاه را بالا ببرد و در نهایت موجب افزایش دوره آبدهی و صرفه جویی به میزان 30 تا 60 درصد در مصرف آب گردد.

فواید کود گرین سی در چیست ؟

به منظور انتخاب کود مناسب برای گیاه خود باید از فواید مصرف کود گرین سی اطلاع داشته باشید . این کود همان طور که از نامش پیداست ، در دسته کودهای کامل قرار می گیرد .

حداکثر مقدار عناصر غذایی را در خود دارا می باشد و تمامی عناصر مورد نیاز گیاه را تامین خواهد کرد . این کود هیومیک گرانوله ندارد ، اما مقادیر غلیظی از عناصر غذایی اصلی و فرعی مورد نیاز گیاه را شامل می شود .

از این رو اگر تنها به دنبال رشد چشمگیر گیاه خود هستید ، کود گرین سی بهترین گزینه برای شما به حساب می آید . با مصرف این کود آلی شاهد افزایش رشد ریشه و تولید برگ در گیاه خود خواهید بود .

شرایط رشد گیاهان گلخانه ای در چیست ؟

یکی از عوامل مهم در رشد گیاهان گلخانه ای انتخاب خاک مناسب می باشد . گیاهان موجود در گلخانه دارای محدودیت هایی از نظر محیط رشد ریشه در مقایسه با شرایط طبیعی می باشند .

برای جبران کمبودها باید خاک بستر کشت به گونه ای انتخاب شود که در رشد گیاهان خللی وارد نگردد . با توجه به این که استفاده از محصولات وارداتی هزینه های بالا را به گلخانه داران تحمیل می ­نماید باید به دنبال جایگزین مناسب بود .

احتیاط هایی که باید در مصرف کود گرین سی داشت

اسید هیومیک در ترکیبات این کود وجود ندارد . از این رو دو عامل از جذب 100 درصدی مواد مغذی از طریق گیاهان جلوگیری می کند .

به منظور حل این مشکل تنها کافی است که مقداری اسید هیومیک به محلول تهیه شده خود اضافه کنید . البته می توان بدون اضافه کردن اسیدهیومیک از مواد مغذی موجود در این کود بهره برد ؛ تنها باید این کود بر برگ های گیاه اسپری شود .

قبل از مصرف کود گرین سی با متخصص گیاه پزشکی مشورت کنید . این فرد شما را با توجه به نوع گیاه و کمبودهای غذایی آن به خوبی راهنمایی خواهد کرد .

میزان استفاده از کود گرین سی چه مقداری می باشد ؟

قبل از استفاده از این ماده شیمیایی ابتدا نحوه مصرف آن را به دقت مطالعه کنید تا دچار مشکل نشوید . معمولا اطلاعاتی در این باب بر بسته بندی محصول درج خواهد شد که به شما کمک می کند .

این محصول را قبل از استفاده باید به خوبی تکان دهید . سپس باید 10 سی سی از این کود را در نیم لیتر آب حل کنید . در صورتی که امکان اندازه گیری به صورت دقیق را ندارید ، یک درب از محلول را در نیم لیتر آب بریزید .

در نهایت هر دو هفته یک بار محلول تهیه شده را روی برگ ها اسپری کرده یا گیاه را با آن آبیاری کنید . برای اسپری بهترین زمان صبح و عصر می باشد که روزنه های برگ گیاه باز هستند . به این ترتیب امکان تبادل هوا و رطوبت برای گیاه وجود خواهد داشت .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *