گوگرد صادراتی

گوگرد صادراتی چیست؟

برای فروش گوگرد صادراتی باید در نظر داشته باشید که گوگرد یکی از کودهای بسیار پر مصرف در کشاورزی می باشد که بر اساس متریال به انواع مختلفی تقسیم بندی می شود .

از جمله یکی از رایج ترین کود گوگردی می توان به سنگ گچ اشاره کرد . کود پودر گوگرد نیز از دیگر کودهای رایج مورد استفاده در کشاورزی به شمار می رود .

گوگرد صادراتی چیست؟

برای این که کودی مناسب را برای گیاهان خود استفاده کنید ، ابتدا باید نوع گیاه خود را شناسایی کرده و بر اساس متریال های موجود در ساخت آن بهترین کود را برای باغ خود انتخاب نمایید .

روش استفاده از گوگرد صادراتی

برای فروش گوگرد صادراتی باید بدانید که انواع مختلف این کود را می توان با آب مخلوط کرده و به خاک اضافه نمایید . سولفات آمونیوم و سولفات پتاسیم دو گوگرد بسیار کاربردی است که به راحتی می توان آن را در آب حل کرد .

روش استفاده از گوگرد صادراتی

کود گوگرد مایع این قابلیت را دارد تا در تمامی مراحل کاشت تا برداشت گیاه به خاک اضافه شده تاثیر مطلوبی بر روی آن بگذارد . از دیگر روش های مصرف گوگرد صادراتی ، استفاده از این کود به صورت پودری می باشد .

این روش کوپاشی باید به شکل خشک به خاک اضافه شود . در هنگام جوانه زدن گیاه بهتر است از این نوع کود گرانوله استفاده نگردد زیرا امکان سوخته شدن جوانه ها وجود دارد .

گوگرد صادراتی در خاک چه تاثیری دارد ؟

این عنصر در خاک بیش تر در بخش آلی آن یافت می شود . از آن جا که ، با این شکل در دسترس گیاهان نیست . برای این که در دسترس گیاهان قرار گیرد ، ابتدا باید از ماده آلی آزاد شود و روند معدنی شدن را طی کند .

گوگرد صادراتی در خاک چه تاثیری دارد ؟

فرآیند معدنی شدن نتیجه فعالیت میکروبی می باشد . در این فرایند که توسط میکروارگانیسم ­های خاک انجام می­ شود به سولفات قابل استفاده برای گیاهان تبدیل می شود . این فرایند تحت تأثیر نسبت کربن به گوگرد، دما و رطوبت است .

چرا باید از کودهای گوگرد استفاده کنیم ؟

در خاک‌ های ایران به دلایل مختلفی از جمله آهکی بودن خاک‌ های زراعی ، بی ‌کربناته بودن آب‌ های آبیاری ، مواد آلی کم خاک ، حاکمیت تنش خشکی ، حلالیت برخی عناصر غذایی در محیط ریشه کاهش می ‌یابد .

در این شرایط کاربرد گوگرد به واسطه‌ ی اثرات اصلاحی ، در بهبود خصوصیات فیزیکی ، شیمیایی و زیستی خاک موثر است و می‌ت واند pH خاک را به ‌طور موضعی و محدود کاهش دهد .

فروش گوگرد صادراتی

با اضافه کردن مقدار مناسبی از گوگرد صادراتی بر روی خاک می توانید از تجمع نیترات در زمین کشاورزی جلوگیری کرده و باعث رشد بهتر و بیشتر گیاهان و درختان شوید .

این کود به سلامت محیط زیست کمک بسیاری کرده و فتوسنتز را در گیاهان افزایش می دهد . این کودها آب را در خاک جذب کرده و مصرف آب را به صورت چشمگیری کاهش خواهد داد .

گوگرد در گیاه متحرک نمی باشد ، بنابراین تأمین مداوم آن از ظهور تا بلوغ محصول لازم است . کمبود این عنصر در هر مرحله از رشد می تواند منجر به کاهش بازده شود . به طور کلی نیاز گیاهان به آن تقریباً برابر با یک دهم میزان نیتروژن (N) مورد استفاده می­ باشد .

کودهای سولفاته حاوی مقدار مشخصی سولفات هستند که می ‌تواند منبع مناسبی برای تامین نیاز خاک به گوگرد باشند . کودهای سولفاته علاوه بر تامین گوگرد خاک ، حاوی عناصر غذایی دیگری نیز هستند که می ‌تواند برای خاک مفید باشد.

وقتی گوگرد صادراتی وارد خاک می ‌شود ، توسط میکرو ارگانیسم‌ های خاک اکسید شده و به فرم قابل جذب یعنی سولفات تبدیل می‌ شود .

سرعت اکسیداسیون گوگرد به عوامل مختلفی از جمله اندازه ذرات ، مقدار ، روش مصرف، شرایط اکسیداسیونی خاک و عوامل محیطی بستگی دارد .

شما برای فروش گوگرد صادراتی می توانید به سایت معتبر زیما کود مراجعه نمائید و ضمن خرید از این سایت از دیگر محصولات آن دیدن نمائید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *